Jag deltar i

tisdag 18 september 2012

Frukost


Gröt: Vi kokade ihop rågflingor och mjölk.
Bacon: Jag stekte bacon i lite olja.
Smothie: Jag tog yoghurt och sen la jag i lite bär.
Ägg: Jag la ett ägg i stekpannan och stekte det.

Jag jobbade med Rebecca.

Vår eftersyssla var att torka av bordet.

Det blev jätte gott, lite godare att äta frukost på morgonen istället för wookade grönsaker och annan konstig mat.

Jag behöver göra av med ca 4000 kcal per dag. För att äta rätt till detta ska jag äta tillräckligt med proteiner som finns i kött kyckling och mejeri produkter. Vitaminerna jag äter är mest i frukt som t.ex äpple. Kolhydraterna som jag brukar äta är potatis och pasta det finns både snabba och långsamma kalorier. Fettet som jag äter är mest när jag äter pizza. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar