Jag deltar i

torsdag 22 september 2011

Novell

6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Det var en bra historia för du beskrev bra om alla personer och så tex. "kvinnan var rätt lång och hade kort hår ungefär till axlarna"
    Men du byter mellan dåtid och nutid hela tiden.
    Jag fattade inte riktigt vem den där personen på slutet av novellen var han som kom från "Flying Eagle".
    Och det var bra att du skrev så att han började i polisbilen och sedan kollade tillbaka om var det var som hade hänt.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. jag gillar när du börjar med händelsen direkt du har bra koll på stor och liten bokstav och punkt du har styckindelningar och du förklarar bra jag skulle läsa fortsättning om de blev nån men när han säger vad ska min fru säga nu? så vet jag inte om han säger de högt eller om han bara tänker det de vore bra om du hade skrivit "vad ska min fru säga"? sa han. / tänkte han.

    annars var de en jätte bra historia.

    SvaraRadera
  5. Du har skrivit en bra novell. Du beskriver bra om hur människorna ser ut och jag kan se hur människorna ser ut i huvudet. t'ex

    "kvinnan var rätt lång och hade kort hår ungefär till axlarna"

    Och du har en väldigt bra tittel till novellen man vill verkligen läsa den när man har läst tittel.

    Jag kom inte på någonting som du kan tänka på.

    SvaraRadera
  6. Elias det här har du lyckats bra med!! men du får läsa igenom den några gånger för jag vet inte riktigt om det skulle vara och och i jämte varandra. annars var det en bra Novell men du ska nog ha lite mer beskrivningar. bra ELIAS!!! ;P

    SvaraRadera